ErsBegAs yilma kilo aldırdım Aslan kuşa, bende de aşırı ağırlık var çok yoruluyorum 🥺 nst girdik geçen hafta hepsi iyiydi şükür şimdi biraz kalan ütüleri var onu yapıyorum dolabını halledicem aslanın
yilma ErsBegAs ya ne güzel maşallah 🥰alsın, kilo aslan bey bizim bebiş ile işler kalmadı temizlik yapılacak halılar camlar perdeler vs bakalım 😍
Ask45 Eslem2112 ay inş kuzumm ama içimden bi ses gene kimyasal olcak gibi düşündürtüyor neyse kötü hissetmeyelim