mom3460 HK2112 Aslında biz yumurtlama gününe göre yapmadık. Sadece korunmayı bırakıp olursa olur mantığıyla ilerledik bir kaç aydır. Çünkü ben neyde ısrarcı olsam ters tepiyor bu sefer akışına bırakmak istedim😁