mom3460 bende de oldu o ya bir de düşüğüm vardı beta sağlıklı artıyor mu derken keseyi gördük bebek büyicek mi derken bebeği gördük kalp atışını duymak kaldı onun için de 2 hafta sonra gidicem iyice net olsun diye hep bi endişe oluyor insanda ama çok stres yapmamak lazım dikkat et kendine sağlıkla büyüsün bebiş <3<3