1tosbikannesi eymenMomy_ bu konuda çok dengesizim kesinlikle yaz veya kış kadını değilim o kesinde. Bazen ilkbahar gibi cıvıl cıvıl oluyorum, bazen de sonbahar gibi depresif, kasvetli ve mutsuz olurum 🌸 ama iki mevsimi de seviyorum
Aysenurog eymenMomy_ ben sonbaharım kesinlikle ne çok sıcak ne çok soğuk hafif esinti üzerine ince bi hırka ohh miiss 🍂
Devran Kış insanıyım ben soğuk hatta çok soğuk severim sıcskta baygınlık geçiriyorum resmen evden çıkmıyorum klimanın altındayım hep
2bebelianne eymenMomy_ ben kış kadınıyım gireyim yorganımın altına çekeyim kafama kadar uyuyayım sıcakları sevmediğim gibi bir de sıcaklarda hamilelik çekiyorum 😂 imtihan
Edizhr eymenMomy_ ayyyy sonbahar kadınıyım esen rüzgar yağan yağmur heryer farklı bır renge bürünüyor kartpostal gibi 🤩 uçuşan yapraklar çok güzel ya