ozgemr1 Aydan95 Bakılmadı muhtemelen 3. Denemeden sonra isticek doktorum ama bu bir kaç gün sonra gidişimde dile getireceğim bakılmasını istiyorum içimde şüphe olsun istemiyorum en azından açıksa biraz da olsa rahatlarım gibi geliyor
Aydan95 ozgemr1 bakilmasi gerek tatlm. Bende ilk gebeligim kendiliginden olmasina ragmen, 4 sene korundum, ama tuplerim 4 sene icinde kapanmis. Acildi tabi. Kapaliymis ama kontrol ederken ogrendik .
Nur81 Ben iki kez letu çatlatma iğnesi kullandım olmadı yumurtalarım büyüdü de çatladı da ama olmadı hsg çekilin derim hsg çekildiği ay oldu
Edasude ozgemr1 bir tek o kaldı, ilerleyen süreçte de olmazsa baktıracağım canım, aslında daha öncedende baktırabiliriz ama doktorlar nedense bir süre olmadıktan sonra ona yönlendiriyor
Ayseguls_baby ozgemr1 canım aynıyız bende hiç şüphelenmedim ve 3 senedir hamile kalamıyordum. Hiçbir doktor da pcossun dememişti İstanbul da oturuyorum iyi doktorlara gitmiştim bir de. En son bu gittiğim doktoruma adetin 3. Günü gittim bakar bakmaz pcos başlangıcı görüyorum dedi klomen+poliversin yazdı. 1. Ay olmadı 2. Ay hemen seni letuya geçirelim dedi ve hamile kaldım. Poliversini hiç bırakmadan kullanmıştım. Aynı zamanda doktorum yumurta takibi de yapmıştı ilişki için çizelge hazırlamıştı hepsine uymuştum
Ayseguls_baby Aydan95 canım burada çok pahalı değil ben 300 Tl ye aldım letuyu. Ben de letudan memnun kaldım
Ayseguls_baby Aydan95 aa çok pahalı gerçekten canım. Klomeni 50 liraya almıştım. Letuyu devlet karşılamıyor ama uygun yani 300 liraydı
Aydan95 Ayseguls_baby evet o yuzden bende sasirmisdm ama aldik bu ay kullandm catlama ignesi oldum, ultrasonda catlamayi gorduk, bekliyorum bende son 9 gun kaldi
Lovebaby27 ozgemr1 2 defa yaptırdım olumsuz oldu 3.ignemi pazartesi vurulucam inşallah bizde olumlu sonuçlar alırız 😔