ozgemr1 canım aynıyız bende hiç şüphelenmedim ve 3 senedir hamile kalamıyordum. Hiçbir doktor da pcossun dememişti İstanbul da oturuyorum iyi doktorlara gitmiştim bir de. En son bu gittiğim doktoruma adetin 3. Günü gittim bakar bakmaz pcos başlangıcı görüyorum dedi klomen+poliversin yazdı. 1. Ay olmadı 2. Ay hemen seni letuya geçirelim dedi ve hamile kaldım. Poliversini hiç bırakmadan kullanmıştım. Aynı zamanda doktorum yumurta takibi de yapmıştı ilişki için çizelge hazırlamıştı hepsine uymuştum