Saraylokumu valla bende ğahalı bişey almadım ve pahalı şeylerin iyi her zaman iyi oldugunu düşünmediğim için e bebeekten modelini ağırlığını yapısını beğendiğim pusetlli arabalı uzun süre kullanabileceğim için indirimde 7 bin küsürlerde almıstım ama 7 ay oldu alalı.. o yüzden dedim kullanışlı şeyleri pek o rakamlarda göremedim bedn varsa ne ala, alttaki yorumlara göre hareket edin bence