tugcebaby1 postunuzu görünce yazmak istedim, ne kadar sakin olun desekte olamayacağınızı biliyorum bu yüzden sadece bugünün hatta belki de birkaç saat sonunda bebeğinin kucağında olacağını düşün ve rahatla . Korkma herşey güzel ilerleyecek 🌸 Ve bende erken doğum riskim var benim içinde dua eder misin bugün doğumunda.
bebeğimi sağ Salim zamanında kucağıma almak nasip olsun teyzesi 🙏