Fulya12-
irem10_
Kızlar doktora gittim bebekte bir sıkıntı yok dedi sen çok hareket ettiysen o yüzden o durgunlaşmış oalbilir dedi hiç hareket etmedim dedim yani hatta bebeği hissedebilmek için tüm gün yattım diyebilirim, o zaman bir şeye stres falan yaptın mı dedi ben de yaptım dedim gerçekten dün çok ağladım çok sinirlerim bozuktu eşimin ailesi sebebiyle baya bir ağladım o sebep olmuş olabilir kızlar belki o yüzden hissetmedim hiç, bugün moral bozmamaya çalıştım biraz hava aldım yürüyüş vs yaptım bugün hissediyorum kızımı çok şükür