Fulya12- Desinler herkes herşeyi der zaten, sen annesin için rahat etsin stres yapma ki bebeğin de iyi olsun.
Ben hafif te olsa hareketini hissettiğim için nasıl olsa iyi diye üstüne düşmemişti birde o haftalarda hareket azlığı yaşandığını öğrenince 30. Haftamj bekledim