babyloving benim 38+4 hafta hiç sancı çıkmıyor 35ten yukarı gebelik şekeri de olduğu için 39 dan sonraya bekletmem dedi doktor yarın kontrolüm var 39 a kadar normali bekleyebiliriz dedi yarın çatı muaynesi yapıp uygunsa suni veririz ya da sezaryen dedi bana da bebeğim doğsun da doğum şekli önemli değil dedim bende sağlıkla alalım inş