ferdaasaf YavrumAnnem bana doktorum hep tombiş bi oglun var diyo net bi kilo soylemedi bende sormayı hep unuttum 😊
suletnc ferdaasaf suan 28+6 haftalığız genelde bebeğim sağ tarafta toplanıyor ve hareket ediyor😊 Hiç sol tarafı kullanmıyor ☺️
ferdaasaf suletnc demekki orayı sevmiş bizde genellikle soldayız saga nadir geciyor suanda da solda nefesimi kesiyo bu saate 😊
ferdaasaf Figensrn evet bazan yamuk bir göbiş oluyo ve cok komik oluyo 😊 kaç kilo aldınız suana kadar
suletnc ferdaasaf benimki özellikle geceleri hareket ediyor sanki uyumim diye bilerek kıpır kıpır 😂 kıcı bası durmuyor ☺️ Ama doktor muayenesinde hep uyuyor 😂
Figensrn ferdaasaf 7 kilo aldım şeker yüklemesinden şekerim çıktı diyet önerdiler sağlıklı besleniyorum siz kaç kilo aldını
YavrumAnnem suletnc evet aynen bizimde öyle halen yüzünü bize göstermedi her gidişimde eliyle yüzünü kapatıyor babassı kılıklı😂😂 kamerayi fotoğrafı sevmezler. Evde yerinde durmaz doktorun yaninda masum bebek😂😂
ferdaasaf Figensrn ben 10 kilo aldım ve seker yüklemesi yaptırmadım doktorumda bu konuda hiç bişey demedi
Figensrn ferdaasaf maalesef bende Bebek biraz iri olunca şekerden şüphelendiler ama sürekli ölçüyorum ilk oğlumda böyle şeyler yaşamamıştım sanırım değişik şeyler beni bekliyor
ferdaasaf Figensrn her gebelikte bi sıkıntı var bendede 3 lü testim riskli cıktı bi kac doktor gezdim ve bebegimin saglıklı oldugunu soylediler ayrıntılıda temzi cok sukur ama annelşn zor 😊
Figensrn Dr um bana kesin bir Doğum tarihi hiç söylemedi çok merak ediyorum gerçi ilki sezeryan dı Buda öyle olucak ama ne zaman yasakladı baya bişeyi ağır iş yapma vs. Gibi bu kontrolde ne dicek bakalım 🤔
dml33 ferdaasaf yok bn hissediorm ben hamile kalmadan once gobegim vardi biraz o yuzden anlaailmio disardan pek ama sanki bazen kanrnm icerde yamuluo gibi oluyo 😊
EbruKrhn ferdaasaf canım ben hep 3 haftada bir gittim merak ediyodum şimdi de 27 de gittim 30 da gidicem bidaha