dml33 ferdaasaf su dakika itibariyle 28 olduk sol kasikta hep asagiya vuruyo yukarı cikma niyeti yok 😊
EbruKrhn ferdaasaf bizde 28+3 olduk çok hareketli oğlum çıkınca sakin olur inşallah😄 bir o tarafa bir bu tarafa sivrileştiriyor karnımı nezaman uyuyor nezaman uyanık çözemiyorum😊 sağlıkla gelsinler inşallah🤲🏻💕
suletnc ferdaasaf suan 28+6 haftalığız genelde bebeğim sağ tarafta toplanıyor ve hareket ediyor😊 Hiç sol tarafı kullanmıyor ☺️
ferdaasaf dml33 bizde tam 00.00 da 28 olduk ve oğlum çok hareketli özelikle bu saatlerden eşim bile o içerde ne yapıyor oyle diyo sizinde cok fazla hissediliyomu hareketleri
dml33 ferdaasaf yok bn hissediorm ben hamile kalmadan once gobegim vardi biraz o yuzden anlaailmio disardan pek ama sanki bazen kanrnm icerde yamuluo gibi oluyo 😊
ferdaasaf EbruKrhn aynı bizde öyleyiz ilk hamileliğim normalmi acaba diye merak ettim ama sanırım normal bu dönem bebişkeri içerde baslıyolar yarmazlıga insaalh sag salim gelirler 😊
ferdaasaf 1umutturyasamak bizimkisi bu saatlerde cok fazla hareketli babası onunla konustugu zaman cok daha fazla hareket ediyor hissediyomu bu donmede bilmiyorum ama cok hareketleniyo 😊
EbruKrhn ferdaasaf benimde ilk gebeliğim bende merak ediyorum geçen hafta sordum doktoruma normal dedi böyle biyerde toplanma ama bugün bi orda bi burda sertleştirdi karnımı hep büyüyor diye düşünüyorum kilo aldıkça güçleniyorlar
ferdaasaf EbruKrhn bencede bu dönemde hızlı büyüyorlarmıs ne kadarda bir muayneye gidiyosun doktorun ne sıklıkla cagrıyor acaba
EbruKrhn ferdaasaf canım ben hep 3 haftada bir gittim merak ediyodum şimdi de 27 de gittim 30 da gidicem bidaha
ferdaasaf Flzz arada oluyor bianşık bi sancı ve kasılma uzanınca geciyor ama h bide bende sol alt tarafıma sancı vuruyor hareket ederken normalmi bunlar bilmiyorum doktoruma sorucam
Nermin8181 ferdaasaf 28+4 kasılmam oluyo karnım taş gibi sert oluyo doğurucak gibiyim sanki aşırı hareketli bu saatlerde bi başlıyo gece 3 4 uyutmuyo yaramaz oğlum ☺️
YavrumAnnem 28+6 bizde olduk oğlumla bazen çok hareketli bazen normal hareketler hayırlısıyla gelsinler.. peki kaç grm kızlar bebişler
ferdaasaf YavrumAnnem bana doktorum hep tombiş bi oglun var diyo net bi kilo soylemedi bende sormayı hep unuttum 😊
Figensrn Bugün tam 28 olduk hep sol tarafımda acayip kasılmalarım oluyo çok hareketli oğlum olucak abisi böyle değildi ☺️ Bazen kendimi doğuracak gibi hissediyorum alt tarafda oynuyor sürekli ☺️ Sağlıkla gelsinler inşallah
Figensrn En son kontrolüm 24 haftalıkkendi 860 gr dı bu hafta kontrolüm var acaba kaç oldu çok güçlü tekmeler yiyorum ☺️