Yavuzzynpmhra Embu ah yaaa , benimde ikizlerim 36da doğdu elhamdulillah hiç bri sıkıntı olmadı. Bende hamile olmaktan çok yoruldum artık😄 37de alsa ne güzel olur diyorum😂😂