Embu Yavuzzynpmhra yok canım hamileliğim zor geçiyor şimdiden hareketlerim kısıtlandı 🤷♀️ kızım da da 38 de gerçekleşti doğumum sıkıntı yaşamadım bakalım sağlıkla gelsinlerde inşallah 💕
Annekuzusu123 Yavuzzynpmhra son 101 inşallah Allah izin verirse ama tabi benim ilki sezeryan ona bakarsak 87
Htcbyttt Yavuzzynpmhra son adet tarihime göre şuan 68 günüm var bakalım bebişim ne zaman gelmek isteyecek daha doktorumla doğum hakkında hiç bişey konuşmadık 15 gün sonraki kontrolde konuşulur artık diye düşünüyorum ☺️
Yavuzzynpmhra Embu ah yaaa , benimde ikizlerim 36da doğdu elhamdulillah hiç bri sıkıntı olmadı. Bende hamile olmaktan çok yoruldum artık😄 37de alsa ne güzel olur diyorum😂😂