Mry2020 mamaya çok erken başlamışsınız. Biberon ucunun kolaylığını gören bebek anne memesiyle süt indirmeyle falan uğraşmaz ki. Senden benden akıllı o bıdıklar. Süt gerilemeden bi emzirme danışmanından destek alın. Online danışmanlık verenler de var. Özel hastanede de oluyor yüz yüze görüşerek. Adım adım mamayı azaltarak bıraktırıyorlar. Bu arada bolca geceli gündüzlü sağım yaparak sütü arttırıyorlar size detaylı anlatacaklardır. Ki mama da verseniz mama zehir değil. Anne sütüne çok yakın üretiliyor artık. O açıdan üzülmeyin. Ama mama işi zor. Maddi manevi her anlamda zor. Gece hazırlamak her gittiğin yerde düşünmek, fiyatlarını düşünmek hep aklında olması vs. O yüzden çabalamanızı kolay pes etmemenizi öneririm