Sidal Esra123baran bizde veremedik benim türlü benim yeni 15 haftalık ama yinede biran önce koyayım diyorum oğlumun ismi yiğit ikinciyi de eşim mert koyalım diyor ama sanki içim ısınmadı :( sizinde bence baran ve miran kulağa hoş geliyor