Esra123baran Kizlar bı yardım edin 2 haftam kaldı daha isime karar veremedik Berkay Kaan Miran Yağız Yaman Sizce hangisi ilk oğlumun adı baran
Ayseguls_baby Esra123baran Yaman bence ❤️ yarın cinsiyetimiz belli olacak erkek olursa benimde oğlumun adı Yaman olacak inşallah
Zahidedrn Esra123baran benim ikizlerim doğdu 6 gün oldu hala karar veremedik siz düşünün 🫣 sona hiç bırakmamak gerekiyormuş telaştan düşünemiyoruz. Postlara bakıyorum bende karar vermek için 🤭
Ozlemdemir Esra123baran ilk oğlumun adı mir cıvan ikinci oğlumun adı baran üçüncü kız ama erkek olsa miran koyardım. Kız için kararsızız biz de Asmin Havin Jinda hangisi olsa acaba
erkekannesi__ Benimde bikaç haftaya cinsiyet belli olsun erkek olursa Miran istiyoruz çok güzel isim baranlada uyumlu