kaybolmuszaman 7.ayımda başladı kalça ağrısı bacağa vuruyordu sabahlara kadar yatamadım ağrılardan doktorlar hiçbi ilaç vermiyordu hamileliğim zehir olmuştu topallıyordum yürüyemedim hiçbi şekil de 2 ay evden dışarı adım atamadım doğum yaptım 3.gün doktora gittim MR çekildim kalçam da kemik iliği ödemi oluşmuştu doktorum ilaç tedavisine başladı kesinlikle üstüne basmamam gerektiğini söyledi koltuk değnekleriyle yürümeye çalıştım hayatımın en kötü dönemleriydi çok şükür ilaçlar iyi geldi yürümeye başladım tamamen iyileşmem 4 ayı buldu çok çok kötü bi hastalık psikolojikmen çok etkiledi beni umarım sizinki geçici bişeydir..