Merhaba anneler,
16+4 haftalık hamileyim kızım olacak inşallah. Yaklaşık 1 haftadır felan sol kalçamda inanılmaz derecede bir ağrı var, bileğime kadar vuruyor ağrı. Ayakta duramıyorum yürürken topallıyorum otururken de üstüne sol kalçamın üzerine oturamıyorum. Bir kaç kişi bel fıtığı dedi ama şimdiye kadar böyle bir ağrım yoktu. Aranızda benim gibi bir durum yaşayan var mı nasıl bir yol izlediniz çünkü dayanılmaz oluyor bazen😔