Symylldz Anneyimmmben İlk defa duyuyorum gece gündüzden ziyade bebek ne zaman hazırsa o zaman gelir. Çok mantıklı gelmedi bana bilgi.
keyfimin-kahyasi-misin Anneyimmmben yani şu sekildede diyeyim ben son zamanlarında Nst ye çok gittim erken doğum riski vs vardı Ve akşam gittiğimde düzenli sancım çıkardı gündü gittiğimde Çıkmazdı
aslhnkrts9 Anneyimmmben sabaha karşı yani sahur vaktinde başlamıştı benim sancılar doğru olabilir bana da demişlerdi çünkü 😂
Busracim35 Gece hormonlarımız daha iyi salgılanır loş ortamla beraber anne daha hazır olur doğuma daha çok gece görülür doğumlar diye duymuştum
queenanne1 Anneyimmmben sancılar sabaha karşı başladı benimde. sabah 10.43te doğdu😂 genelde gece başlıyor ama gündüz doğuranlarda var
Ahsenmira Anneyimmmben bir hormon var genelde gece salgılanırmış ondan ötürü demiştir ama kişisel de bir durum
ozlem_2727 Anneyimmmben ilk doğumumda gece suyum geldi. İkinci doğumda. Sabah suyum geldi fark. Ediyor. Ama. Gece belirti başlama. Olayı daha fazla. Vücut dinlenme moduna geçip. Rahatladığı için doğumda dur ben bir başlayayım ufaktan diyebiliyor
Balbebek012 Anneyimmmben iki Doğumım gece başladı üçüncü doğumum da suni sancıyla sabah başlattı doktorum sizin dediğiniz ben de tuttu