Anneyimmmben Kızlar doğum gece başlayıp gündüz devam eder demişti ebe. Böyle bişe var mı? Şansıma ilk cocugumda nişanim gece gelmişti sizde nasıl oldu
Merveofs Anneyimmmben bende nişan öğle vakitlerinde gelmişti ondan yaklaşık 1 hafta sonra doğumum oldu gece onda da ebeyle ortak karar vererek ben başlattırdım doğumu yoksa daha beklenesi de vardı
deletedmom43191 Blueeberryy 😆😆 afiyet olsun canım banada gün 6 bucukda başladı kahvaltı ettik simdide hazırlandık çıkacaz evden bankaya gidicem dogum parası icin oğlumun da 4 yas aşısı var onu halletcez ayin 13 unde dugun var onun icinde abiye bakacam kendime yoğun bi gün beni bekliyo
Blueeberryy deletedmom43191 oo baya yogunsun valla bu asilarda bitmiyo valla ya😂 aldigin elbiseyi at bakim bende
gurbette_bir_anne Anneyimmmben Yok ya ama benim gece başlamıştı sık sık sancılarla yatışımı yapmışlardı geceden öğleden sonraya sancı çektim sonra oğlum doğdu
keyfimin-kahyasi-misin Anneyimmmben yani şu sekildede diyeyim ben son zamanlarında Nst ye çok gittim erken doğum riski vs vardı Ve akşam gittiğimde düzenli sancım çıkardı gündü gittiğimde Çıkmazdı