NslRstYsfAli Biz medicana dan doğum paketi almamıştık özel sağlık sigortasıyla ilerliyorduk koru hastanesinde de aynı şekilde olacak , hastaneyi yorumlarsam çok iyi diyemem orta düzey diyebilirim , özel hastane olunca beklenti biraz yüksek oluyor benim o beklentimin altında kaldı bahar hocaya da söyledim bunu kendisi anlattı medücanadan daha iyi diyebilirim dedi bakalım hakkımızda hayırlısı olsun hepimiz sağlıkla kucaklarımıza alalım bebişleri☺️