Benim saç rengim de bakır 4 aydır boyayamıyorum dibim simsiyah geliyor 3-4 parmak oldu bile 3 aydan sonra iyi havalandırılmış bir yerde boyayabilirsin 30 dakikadan fazla da tutma diyorlar ve iyice yıkayıp arındırmak önemli tercihen bitkisel boya iyi olur ama yoksa da normal boyayla boyayabilirsin yine doktoruna sormakta fayda var benim doktorum ilk 3 ay yasak demişti