Kızlar merhaba. 10 haftalık gebeyim saçlarımın yarısı beyaz diyebilirim ve saçımı bakıra boyuyordum. Haliyle gebe olduğum için boyamıyorum ama dibim 3 4 santim kadar geldi (beyaz halde ) ve bu beni çok rahatsız ediyor. Henüz doktoruma sormadım ama ilk 3 ay saç boyamak önerilmiyor diye biliyorum. Boyayanlarda bitkisel boyalar ile boyuyor diye okudum… Siz gebelikte saç boyadınız mı ? Boyamadıysanız nasıl idare ettiniz farklı çözümleri olan var mı ? Teşekkür ederim şimdiden.