ErsBegAs 39da kendi isteğimle sezaryen olacaktım aslında ama benim oğlan 38+5de gelmek istedi sancım vardı acile gittiğimde 3 cm açıklık vardı çatın müsait doğurursun dediler gazladılar 😅kafasıda 32.haftadan beri kanaldaydı zaten bende bian gaza geldim kabul ettim öyle 11 saat sancı çektim kendi sancımdı suni istemedim o şekill😌 hiç birşey yapmadım ne yürüyüş ne hareket sezaryen olacam diye sadece çok temizlik yapıyodum bide canım hurma çekiyodu ondan yiyodum ama açılma olsun diye değil onuda sonradan öğrendim açılmada işe yaradığını, nefes alıp vermesini bilemediğim için ıkınırken çok yırtık dikiş oldu size tavsiyem şimdiden nefes egzersizleri video vs izleyin