Asena6532 aslında bu elti görümce olaylarını her insan yaşıyor ve tecrübelerini paylaşıyor. Okulu yok doğrusu yok yanlışı yok. Ama sağlık ile ilgili birşey sorduğunuzda okusalarda cevap veremeyebilirler başlarına gelen yazar gelmeyen zaten yazmasın. Burda topuk kanı, aşılar bile kötülendi insanların kafası bulandı. Bende her girdiğimde en üstten üç konuyu açıyorum sağlıksa sağlık cevaplıyorum aileselse ona göre yazıyorum.