Seymabyrm çok sevinirim 🌸🌸. Birde şunu merak ediyorum, mesela doktorun mesai saati dışında gittik, o an nöbetçi kim varsa o doğum yaptırıyormuş. Öyle bir durumda ücret kendi doktorumuzun söylediği ücretmi geçerli oluyor yoksa doğum yaptıran doktorun ücreti mi geçerli oluyor? Çünkü kıdeme göre doğum ücretide artıyormuş. 🌸🌸