Lazkizi35 Nasipse-6 adetime 5 gün var normalde sancım olmaz çok ama kasıklarıma vuran bir agri oluyor
Sweet-Mon Benimde tıpatıp aynı idi daha önce testler yanılttığı için kan verdim.Çok erken olduğu için olabiliyor şu an 7 aylık hamileyim. Hakkınızda hayırlısı olmasını dilerim allah gönlünüze göre versin.🌷🤲🏻
Lazkizi35 Testler çok yaniltiyor insanı hadi ben öyle çok istemiyodum ama gerçekten isteyen icin çok büyük hayal kırıklığı
mm_m954 Lazkizi35 canm ben yemin ettim bida test almam alsam salak olurum butun testler yanlti beni en son bebetime gebelik testi pembe çizgi çıkardı negatif silik de olsa poztif sayılır ama iyice mah olmuş bu testler