isimsiz19 Lazkizi35 kan vermeden önce başka bi testle de canım boşuna yorma kendini başka bi testte pozitif görmeden erken gebelikte çıkmadı diyorsun çünkü
Lazkizi35 minikari ilk 5 dakikada çıktı erken gebelik negatif olunca kafam çok karıştı adetime daha 5 gün var yarın kan vericem canım 💐
Lazkizi35 isimsiz19 bugün pazar eczaneler hep kapalı nobetcide yakın değil yarın sabahtan sağlık ocağına gidip kan vericem adetime daha 5 gün var erken gebelik negatif çıktığı için belki yalancı pozitiftir
minikari Lazkizi35 canım benimde regle 3 gün kala 5 dakika da çok silik çıkmıştı günüm yaklaştıkça netleşti hatta günüm geçince en neti görmüştüm Rabbim gönlüne göre versin sağlıkla gelsin 🌸🤲🏻
mrvrm İki testten biri bozuk o zaman. Eğer gün ara vermeden yaptıysan. Erken gebelikte bile çıkmazken artımed de çıkması tuhaf biraz. Başka marka bir testle daha doğrulayıp sonra kan verin bence
Lazkizi35 isimsiz19 baya baya görünüyor bide ne diyim kuzum cidden artık o kalitesiz yapiyolarki testleri insanların umutlariyla oynuyorlar
Lazkizi35 isimsiz19 en iyisi kan testi en kesin sonuç üzülme sende kuzum Rabbim gönlüne göre versin insAllah💐🤲🏻
isimsiz19 Lazkizi35 amin teşekkür ederim rabbim benim gibi olmayan isteyen herkese hayırla kolaylıkla sağlıkla nasip ersin inşallah😔🙏❤️
Esayyy977 Canım testlere güven olmuyor artık bende daysdoctor yaptım post açtım hatta baya belliydi çizgi ama negatif çıktı kanda.Güvenidir bir test alıp yapmanı öneririm