T-aksoy Visneliturtam2 bende ilk doğumda kullanmıştım çok memnun kaldım bi daha çocuk yapmam diye ne yaptıysam bulamıyorum şu an yeni emzirmeye başladım hafif acıyor. Hakiki lanolin sürüyorum.
Nttm Lansinoh üstüne göğüs kalkanı 🌸 2 güne kalmadan tüm yaralarım geçmişti her emzirme sonrası sürdüm
Pinarpa Nttm göğüs kalkanı bende kullanacağım sanırım . Süt topluyor mu baya ? Sızdırma falan oluyor mu?
zipzipbebek Pinarpa garmastan pomat kesinlikle tavsiye ederim lansinoh kullandım bir kutu bitti hiç bi işe yaramadı sonra garmastan kullandım çok iyi geldi