Pinarpa Kızlar ilk doğumumda lansinoh kullanmıştım ama yine biraz yara olmuştu. Ne kullandınız tavsiye ettiğiniz bi krem var mı?
mrp2023 Pinarpa bence gümüş kapağada şans verin, bi doktordan duymuştum kantaron yağıda sürebilirsiniz diyor ama lansinoh gibi değil kantaron yağını emzirme öncesi silmeniz gerekiyor göğüsten
kardelenimm Pinarpa hakiki zeytinyağı aldım her akşam sürüyorum doğum sonrası için lansinoh aldım bende
Visneliturtam2 mrp2023 kesinlikle incia dan almıştım ama gümüş kapak kullanınca kreme hiç gerek bile kalmadı o zaten hemen iyileştirdi antibacterial olduğu için ufacık bi sızlamadan sonra hemen geçirdi
T-aksoy Visneliturtam2 bende ilk doğumda kullanmıştım çok memnun kaldım bi daha çocuk yapmam diye ne yaptıysam bulamıyorum şu an yeni emzirmeye başladım hafif acıyor. Hakiki lanolin sürüyorum.
Canankalp Pinarpa canım tahin yağı ve zeytin yağı öneriyorum bana dua edersin hem bebeye zararı yok hem memeye şifa