Ahsenmira Mavisss12 prilam kullandım ama bu tiksinme dediğin olayın prilamla ilgisi yok o devam ediyor benim 7. Haftamdan 17. Haftama kadar sürdü ve hala çayı tam anlamıyla içemiyorum balıkda yiyemedim kaldı öyle ama şükür diğer tiksindiğim ürünlerle barıştım 35. Haftamdayım
vilanelle Mavisss12 prilam başladım iki gündür rahatladım biraz ama hala her şeyden tiksiniyorum koku hassasiyeti de çok, sadece hap sayesinde kahvaltı yapabiliyorum ama yemek hala yok, benim merak ettiğim bu hapın herhangi bi yan etkisi ya da zararı var mı
Yalkan Mavisss12 Allah yardımcın olsun işin çok zor ozaman inşallah biraz önce geçer dualarımız şenlen🙏🏻