Minikyolda Evet gittim. Memnun kaldım yani baktıgı her şeyi soyluyo genel olarak ve şu da iyi bu da iyi diyerek açıklama yapıyor. Sadece çok şükür ki hiç bi sorun cıkmadıgı için sanırım cok uzun sürmedi yarım saat falan sürdü. Burda 1 saat falan sürenleri gördügüm için. Bakacagı her şeye baktıgını soyledi yüzünü de gösterdi. İsterseniz biraz daha erken gitmeye calısın biz 3 de gitmiştik sabahtan gitmek daha iyi olabilir.