Celiko Aaa neden sezeryan oldu 🥹 çok ağrılı bi süreç mi , bende şehir hastanesine bu yüzden takibi bırakmıyorum eğer sezeryana dönerse şehir hastanesinde düşünüyorum . Koray hocaya gitmemin sebebi normal doğum için açıkçası . Siz ondan memnun kalmış mıydınız