Günaydın kızlar hayırlı sabahlarr🌸 6aylık hamileyim son 1haftadır bacağıma her gece huzursuzluk sendromu vurmaya başladı uyku uyumuyorum doğru düzgün. Bi de her gece aynı saatte uyanıyorum 4 buçuk gibi. Zaten normalde de uyanınca çabuk uyuyamayan biriydim şimdi bu huzursuzluk sendromuyla uyumadan kalkıyorum yataktan. İlk gebeliğimde hiç böyle bi şey bilmedim bünyem çok yorgun düşüyor. Başına gelen var mı? Çözüm bulabildiniz mi?