Busranur_mnts coolmom1 marka iyi diye biliyorum çizgi belli olmuş inşallah vardır kan sonucunu haber eder misin 🥰🥰 Ben de awoxla takip ettim çok silik gölge çizgiyle öğrendim ertesi gün az daha belli olmuştu kanda 25 çıktı 🤣
coolmom1 A_nuur19 Amin canım Allah isteyen herkese nasip etsin sağlıkla kucağımıza da alırız inşallah
Melevcen52 coolmom1 iki gün sonra tekrarlayın bakalım 2 katına çıkacak mı inşallah çıkar hayırlı olsun.yine aynı kurumda aynı saatte verin kanı.