Btbttbt Bende de pcos var 1 yılın sonunda güzel haberi aldım biraz yaptıklarımdan bahsedeyim sana.Elimden geldiğince sağlıklı beslendim sabah güzel bi kahvaltı kesin yaptım tatlıyı ve karbonhidratı azalttım.Demir ,d vitamini , inositol ,omega 3 bunları düzenli istikrarlı bir şekilde kullandım.Gebe kaldığım ay farklı olarak kuyruk sokumuma hacaamat yaptırdım ve bir gebenin günlüğünden jel almıştım onu yumurtlama günlerinde kullandım. Birazda rahattım