@Btbttbt merhabalar pocs bende de var bende 4 yıldır evliyim. Ben hemen çoçuk istemediğim için korunduk.. 2024 bahar gibi korunmayı bıraktık. Bir düşük yaptım bu süreçte. Şuan 31 haftalık hamileyim. Kendine takıntı yapmaman gerekiyor bu süreçte. Stres yaptıkça, olmuyor mu, olmayacak mı diye, gebe kalma sürecin çok uzar. Hiç umursamadan kafana takmadan anı yaşa, tadını çıkarın. Benim tavsiyem bu olur. Ki Dr. Da öyle demişti. Sen kastıkça, gerildikçe süreciniz uzayacak. Tez zamanda gebe kalman dileğiyle 🌸