Gkcgkc Kev ya ne güzel sağlıkla gelsin kızımda hiç adet belirtim falan yoktu benim öyle anlamıştım geçen ay denemeye başladık ikinci çocuk için ama adet belirtilerim vardı işte regl oldum bu ay da böyle olunca yine olmadı diyorum nasip artık