İlk hamileliğimde cok aşırı kilo almıstım ve Sezeryan Dogum sonrası -9 gitmişti direk. Geri kalan kiloyu kendi çabalarımla uğraşarak vermiştim. Şimdi 22+4 haftalık olduk bakalım bunda nasıl olcak bilmiyorum. Ama zamanla veriliyor kilo bence dert etmeyin☺️