mor_menekse1 Kızlar ilk 6+4 gitim bir ay snra kontrol dedi sizler ne yaptınız dayanamayip yine giden oldu mu acaba :) durumlar nasıl gebelik nasıl gdiyor
Bulutlarda mor_menekse1 ben 7. Haftada gitmiştim 9. Hafta gel tekrar dedi 7 temmuz gidicem heyecanlıyım sabırsızlıkla bekliyorum 🙈
mor_menekse1 Bulutlarda yaaa git baklm güzel haberlerle dön 🥰 bulantılarin ne durumda ben çok zorlanıyorum ya
Bulutlarda mor_menekse1 bulantı hiç geçmiyor artık alıştım gibi ama öyle aşırı değil çok fazla olursa doktor ilaç verdi bulantı için onu içiyorum beni en çok rahatsız eden gaz sorunu aşırı ağrım oluyor bazen sizde var mı
mor_menekse1 Emir2021 hiç beta takibi yapmadım canım adet gecikmesinin 9. Günü kan verdim 1194.2 falan çıktı bir iki hafta sonra gittim kese bebek göründü
Esay01 mor_menekse1 6+2 de gittim kalp atışını duyamadık 10 gün sonra tekrar gel demişti perşembe gidecem 8+5 oluyoruz o zaman
Hilaldmrci mor_menekse1 çarşamba günü kontrolüm var sekiz haftalık oluyorum kalp atışını duyarım inşallah
Zeliha_plt38 mor_menekse1 ilk öğrendiğimde gittim keseyi gördük 1 hafta sonra çağırdı kese gelişimine baktık 2 hafta sonra dedi kalbini duyduk herşey sağlıklı dedi ayda bire düştü kontrollerimiz en sonki kontrolümde 7+3 dü bi sıkıntın olmadığı sürece gerek yok dedi