Eloo3504 ben ilaç düzenli kullanırken atak gelmedi böyle. He o bahsettiğim ilaca rağmen düzelmediğim 3 sene içinde tabiki geliyordu hep çünkü dozla oynuyordum tedaviye inanmıyordum reddediyordum hep . Ama normalde düzenli ilaç kullanımı olunca şiddetli atak gelmez . Anca böyle bişeye cnaım çok sıkılsın hafif şeyler gelirdi yemeden içmeden kesilme sıkıntıları ağlama vs. Xanax hiç kullanmadım ativan aldım bir kaç kez biraz gevşetmişti mucize yaratmıyordu