Bebeek_12 evet daha önce çok yaşadım 2013 ten beri yaşıyorum maalesef .. ama ilk zamanlar çalışıyordum ediyordum 10 mg hap yetiyordu . Ne olduysa 2019 da paxili 3 ay bırakınca oldu 3 sene filan süründüm ilaç aldığım halde düzelmedim çünkü inancım yoktu ilaca sürekli YouTube psikolog izleyip izzet güllüyü ilaç kötü kodlamıştım kafama ve mg düşürüp duruyordum aptal gibi . Hamilelikten önce toplamıştım yine ilaçla ama şimdi yeniden işte başa sardık .
Evet eşlerimiz de yıpranıyor biliyorum elinden bişey gelmiyor adam hergün eve geliyor mutsuz işinde mutsuz napıcanı bilmiyor o da şaşırdı bence bide hayatında yaşamamış tabi.
Bana pasiflora vermedi atarax yazdı .
Şuan düşündüğüm başka bir psikiyatr ile de mi görüşsem yoksa biraz daha sabretmeye mi çalışsam ..
Ve gün içinde hep yalnızım