Annesinin1tanesi Kızlar cuma gnü sağlık ocağında kan tahlili vermiştim TSH değerim 5.910 gebelikte kan tahlili verirken aç ve tok olmamız farkediyor mu ? Bu arada 11 haftalk hamileyim yardımcı olursanız sevinirim.
Meryem4290 Annesinin1tanesi benim de 5 haftalıkken yaptırdığım kan testinde tshm 5üzeri çıkmıştı doktorum hemen dahileyeye görünmemi söyledi bi kaç testten sonra hap vermişti ihmal etmeyin çünkü tsh bebeğin zeka ve bedensel gelişimini etkiliyormuş tedavisi var şu an 39 haftalığım 8 aydır ilaç kullanıyorum bebeğe bi zararı yok aksine tedavi edilmezse zeka geriliğine yol açabiliyor
Ozlemr Annesinin1tanesi aç ya da tok yaptırmakla tsh değerinizin alakası yok. Dahiliye ya da Endokrinoloji’ye gidip ilaç kullanmaya başlamanız lazım acilen. İlaç içip kontrol altına alırsanız endişelenecek birşey yok. Lakin umursamazsanız Allah korusun o zaman endişelenecek birşey olabilir.
Suheda Annesinin1tanesi kuzum benimde saglik ocaginda 5..50 cikti tshm ac karnina yaptirmistim sonra bana dediler hastaneye git gittim hastanedeki doktor ben bu sonuclara pek guvenmiyorum bidaha yapalim dedi bende ama tokum dedim hic farketmez dedi yaptirdim 4.30 çikti bak gordunmu nasil farkediyo dedi ama yinede yüksek dedi ilaca basladikcanm
Drngrkm Annesinin1tanesi ilaca baslamaniz lazim ilaca basladiktan sonra her ay duzenli bakiyorlar ve o zaman ac karnina ilac icmeden gitmeniz gerekiyor.
Annesinin1tanesi Meryem4290 yarn dahiliyeye gitcem 4 haftalktı 3.9 idi skıntı olmaz ama bir ay snra tkrr gel dedi bnde sağlk ocağnda yaptrdm sonucu görünce morelim bozuldu 😞 Yarın kan tahlilimi verip kendi kadın doğm doktorma gitcem çok korkuyorum bebeğme bişe olcak diye 😞
Meryem4290 Annesinin1tanesi 2.5 altında olması gerekiyor 3ken bile başlasa iyi olurmuş ama korkmayın inş siz bi an önce başlayın tedavinize her ay dahiliyeye gidip kontrol ettirmeniz gerekiyor benim son iki aydır 50mg yetersiz kaldığı için doktor 75mg çıkarmıştı o sebeple her ay bakılması gerekiyor değer yüksek çıktığında doktor ilacın mgnı arttırıyor
Pcdshn Bişe olmaz, çok kişide oluyomuş. Benim de 6ya çıkmış.. Dahiliyeye gidin mutlaka. İlaç başlatacaktır günlük düzenli almalısınız ilacı. Tsh ımız gebelik süresinde 2nin altında olmalıymış.. Şimdi 2,9a düştü benim.. Geçmiş olsun 😊
Ozlemr Annesinin1tanesi bana ilk kan testimde ilaç vermişlerdi 3.3 tü tsh değerim ondan sonra yaptırdığımda 2.3 olmuştu çok şükür. Haftaya falan yeniden yaptıracam bende. Endişe etmeyin Allah’ın izniyle sizin değeriniz de düşer bir an önce
Pcdshn Annesinin1tanesi evet canım, bu değer bebeğin beden ve zihin gelişimini etkilermiş. Bu sebeple önemli. Artık her ay kan verip kontrol ettirirsin, çünkü ilacın dozunu değiştirebilir doktor 😊
Annesinin1tanesi Ozlemr Allahın iznyle inş. 🙏 çok tşk ederm sizede çok geçmiş olsun inş. Birdaha yükselmeler olmaz.
Annesinin1tanesi Suheda çok tşk ederm 🙏 sizede çok geçmiş olsun. Şu yarın biran önce gelsede gtsem başlasam ilaca insan çok endişelniyor ya internetten baktm araştrdm bakacğma bin pişman oldum canımm 😓
Suheda Annesinin1tanesi yok canm internete bakip kendini uzme lutfen aylarca farketmesen o yazilanlar olur ama basinda farkedilmesi guzel bisey cnm
Annesinin1tanesi Suheda Ah şu yarın biran önce gelse 😓 internette ki yazılar insanı drek öldüryor daha tövbe bakmam canm
Annesinin1tanesi Meryem4290 doktor hamilelkte o civarda çıkması normal dedi ben 1 ay oldu gidemedm düşük tehlkem vardı yermden kalkamadm dktr arabyla çkmama izin vrnce evmn yaknnda sağlk ocağna gittim bu süreçte bebeğm zarr görmüşmüdr onun için çok tedirginm 10. Haftada kadn doğm doktrna gittim de doktor bebğim gelişimi boyu herşeyi haftasna göre norml güzel dedi ama bn çok endşlniorm
Nilya31 Annesinin1tanesi benimde tsh yüksek çıktı 3.64 dahileye doktoruna çıktım euthyrox 25 mg başladı gebelikte tehlikeliymiş ilaçla 1 lere çekeceğiz dedi hiç korkma ilacını al gebeliğinin tadını çıkar her ay kontrole gel dedi dahiliyeci 👍🏻☺
Annesinin1tanesi Nilya31 Rabbim sağlık shat versin hem size hem bebişinze canm 🙏 İnsan çok endişelniyor böyle drmlarda ya ilaca başladam endiem hiç olmaz da şimdi bana yarın olmaz
Meryem4290 Annesinin1tanesi tokken de yapılır ama aylık kontrollerinizde daha doğru sonuçlar çıksın isterseniz ilacınızı almadan aç karnına yaptırın tahlillerinizi Siz ilaçlarınızı alın yeter bu süreçte bir şey olmamıştır merak etmeyin her şey Rabbimin elinde Ona emanetler bir de ilacınızı yemekten yarım saat önce alın öyle fayda ettiğini söylemişti doktorum tekrar geçmiş olsun üzülmeyin sonuçta bebekler her şeyi hissediyor ☺
Ilkannelik Annesinin1tanesi ac karna kan tahlili yapılır sağlık ocağı bunun bilgisini veriyor zaten sadece aşılarda tok olmak lazım
Annesinin1tanesi Ilkannelik tşk ederm canm gittimde herhangi bir bilgi verilmedi bnmde çok merak ettiğim bir konuydu o an sormak aklma hiç gelmedi aç veya tok farkedermi diye