Ebru411 önce Fetal DNA sonra da amniyosentez yaptır bu gerginlikle yaşanmaz. Ne kadar kolay söylüyorlar cidden anlamıyorum. Riskli gebelik katında yatarken vardı bi kız doğum yapar yapmaz bebeği ameliyata alınacaktı belindekinin alınması için. Allah korusun tabi ama folik asit eksikliğinden, kullanılmamasından dolayı oluşuyor diye konuşuldu hep. Umarım diğer testleri yaptırırsınız onda çok sıkıntılı bir durum çıkmaz. 🙏