Hasibekru Neslihan35 evet doktorda verdi yürüyüş vakit buldukça yürüyorum 😌 sanırım biraz boğazımı tutmam gerek 😁
Neslihan35 Hasibekru bende yemek yemeği çok seviyorum mutlu oluyorum, işimiz biraz zor valla 😁 olsun ama veririz doğumdan sonra biz 😉
hohomoromu Hasibekru Aynen ne yapim engel olamıyorum son zamanlar da iştahım açıldı ilk doğum da da aynı 83 le doğu a girmiştim zayıflamıstm tekrr 59 a düşmüştüm şimdi 2. Yine aldım 😊
Motherscup Hasibekru surekli ayakta ve hareket halinde calısıyorum canim ister istemez kilo alimi cok fazla olmuyor bide egzersiz yapma imkaniniz varsa oda iyi geliyo
Essraa2 Hasibekru birde boyum kilomu söyleyim iyice şaşır 🙈😌😂 58 kilom şuan 178boyum😌 görenler bebek nerde diyor😂😂
Kupecicegi 35 e giricez 13 kilo... İlk dört ay sonrasında bulantilarim bitti ben de hamileyim ne de olsa dedim sapittim ha bire kilo aldım 🙈 ve doktordan zılgıt yedik😄 tatlıyı kestim, şimdi ayda 2 kilo alıyorum ona bile çok diyor. Normal çok istiyorum , böyle giderse sezeryan olur diye korkuttu beni. Nolur dua edin kontrollere gitmek istemiyorum artık yine mevzu kilo olucak diye😢
Hasibekru Kupecicegi inşallah normal olursun canım biraz boğazımızı tutalım bence bende dahil bize zararlı kilo ayaklarımıza ve vücudumuza haksızlık bu 😉
Kupecicegi Hasibekru evet ondan çok zorlanıyorum zaten uyuşuyor ellerim bacaklarım. 😪Boğazı tuttum ama 6.aydan sonra 😄
Yeliz2 21 haftaligim 8 kilo aldım ama bnde değişiklik yok 48 kilo hamile kaldim 56 oldum sadece gobek var o kadar