Hasibekru ilk 3 ay kilo almayı pek önermiyor doktorlar ama sonrasında kilo alımları başlıyomuş bakalım nasıl olacak benim😅 eğer gebelikle ilgili bi riskin yoksa yürüyüş yap dedi doktorum kendini fazla yormadan 30dk ile başlayabilirsin. Hem bebek hemde anne için çok sağlıklıymış😊