2girls1boymom biz bugün 36 olduk 37 de alacaklar ama benim hep erken doğum riskim vardı 34 den sonra ciğerleri artık gelişmiş oluyor korkma dedi 35+5 de gitttim hastaneye bugün bile doğsalar ikizler için iyi bir hafta dedi doktor. Korkma yani Allahın izniyle alırsın sağlıkla kucağına bebelerini 🙏🏻