2girls1boymom Nstde de sancilarim çıkıyo henüz 35 haftalığız açılmam yok ne kadar sürede sezeryana alırlar kızlar sizce. Daha çok kucuk geliyolar bana
Sylv 2girls1boymom sağlıkla kavuşun inşallah vaktiyle 🌷🫠 30+1 de nst kontrolünde sancım çıktı benimde serumla ilaçla durduruldu açılmam yokdu Dr 36 37. Haftayı beklicez dedi sizin nasıl bir yol izlediler ne dediler şimdi nasılsınız 🙏🏻
Damla_g28 2girls1boymom o haftalar bende de cikiyodu erken doğum olur falan die şuan 38+5 haftalik hamileyim stres yapmamaya çalış
2girls1boymom sednc0 geçmiş olsun çokça sağlıkla kucağımıza alalım. Ne kadar sıklıkla geliyor sanciniz
2girls1boymom Sylv şimdi evdeyim ama sancilar artar açılma olursa hemen alacaklar bebişleri şimdilik beklemedeyiz. Sağlıkla alalım kucağımıza inşallah ama giderek artıyor yani sancı vs
Cicek_172 2girls1boymom bende 37+5 te sancı çıktı doktor dikkatli olmalısın heran gelebilir dedi 38+5 için sezeryan günü verdi bakalım bekliyoruz
Simge_gunes 2girls1boymom bir şey sorucam 27+4 haftalığız ve böyle çoğunlukla alt kısımda hareketlerini hissediyorum iki gündür de sanki kalçamdan bacağıma doğru hafif bir kasılma oluyor normal mi acaba
2girls1boymom Simge_gunes bi bebişim alt kısımda olduğu için ben hâlâ aşağıda hissediyorum. Kalçadan bacağa olan da büyük ihtimalle bel ağrısıdır kontrolünüz yakınsa aksatmayin doktorunuza sorun yinede
Simge_gunes 2girls1boymom şeker yüklemesi yapılacaktı gidemedim pazartesi gidip onu yaptırıcam sağlık ocağında sonra 1 hafta sonra kontrole gideceğim
Simge_gunes 2girls1boymom benim doktorum kendi muayenesi var orda yapmıyor o yüzden sağlık ocağında yaptıracağım normal devlet hastanesi yapıyor mu acaba bilginiz var mı
2girls1boymom Simge_gunes evet devlet hastaneleri yapıyor kan konusunda orasını daha sağlıklı buluyorum. Sağlık ocakları laboratuvara gönderdikleri için hastanede 1 saat içinde çıkıyor